2013. július 11., csütörtök

6. , 7. és 8. díj+ Verseny!

Álohááá! Hihetetlen, hogy 3 díjat is ajándékoztatok nekem nemrég. Hihetetlenek vagytok!
UI.: Nézzétek el nekem, hogy csak most rakom ki őket, de eddig nem volt hozzá lélekjelenlétem :)
UI2.: Hamarosan hozom a következő fejezetet!
A 6. díjat köszönöm Vivyy B.-nek és  Strawberry-nek!


Szabályok:
1., Írj magadról 11 dolgot!
2., Válaszolt 11 kérdésre!
3., Írj 11 kérdést!
4., Küldd tovább 11 blognak!

1.,  Kaptam már egy-két igazolatlant a reggeli késéseimért. :)
2., Nem értem mi ez a nagy One Direction mánia.  Mármint jól néznek ki meg minden, de már egy kisit idegesít, hogy mindenki őket isteníti.
3., Mindig nehezemre esik összeszedni 11 dolgot magamról.
4., Habár szeretek énekelni, szörnyű hangom van. :)
5., Nemrég fogadtam az egyik barátnőmmel és én vesztettem...
6., Át Gangnam Style-oztam a zebrán. :D
7., Bírom amikor az emberek megkérdezik a 4 éves kisgyerekeket, hogy "mik akarnak lenni?".
8., A kedvenc fagyim a vérnarancsos.
9., Miközben ezt írom, festem a körmöm.
10., Utálom a sablonkérdéseket.
11., Minden ami Macklemore! :)

2.,
1., Hány éves vagy? 100 meg 1 :)
2., Melyik szereplőddel tudsz leginkább azonosulni, és miért? Anna, mert magamról mintáztam.
3., Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az? Hogy tökéletesen tudjak angolul.
4., Superman vs. Batman? Keep Calm and Love Batman! :)
5., Mi a fontos a ruhaválasztásnál? Hogy minél divatosabb legyen, vagy hogy tükrözze az egyéniséged? Hogy tükrözze az egyéniségem.
6., Miért pont a BTR akikről blogolsz? Mert a BTR a kedvenc bandám.
7., Mit csinálsz, ha ideges vagy? Tördelem az ujjaimat.
8., Ki a kedvenc énekesed, énekesnőd, bandád? Kedvenc énekesem nincs, énekesnő: Taylor Swift vagy Selena Gomez, banda: BTR.
9., Ha egy napra egy tárgy bőrébe bújhatnál, melyiket választanád? Hmm...Logan Henderson pólója :D
10., Van háziállatod? Ha igen, milyen állat? Nincs.
11., Babonás vagy? Igen, de nem olyan komoly.

3.,  Bocs ezt most kihagyom :)

4., Riley Anne
     ~Cherry~
    hüse vivien rusher

7. díjért óriási köszönet ~Cherry~ -nek! 



Kérdések:

1., Hány blogot követsz? 17
2., Melyik a kedvenc együttesed? BTR, R5, TW, de néha hallgatok 1D-t is.
3., Kit öleltél meg utoljára? Az egyik barátnőmet.
4., Színész vagy énekes lennél inkább? Mivel szörnyű a hangom, színész.
5., Cseresznye vagy meggy? Ez egyértelmű: cseresznye!
6., Milyen színű póló van most rajtad?

Végül a 8. díj, amit Mária Hári ajándékozott nekem.

Kérdések: 

1., Miért indítottál blogot? A fejemben volt egy történet, gondoltam leírom.
2., Mit szeretnél elérni az éltben? A plafont :)
3., Ha egy dolgot kívánhatnál, mi lenne az? Hogy tökéletesen tudjak angolul.
4., Ha újrakezdhetnél egy olyan napot, ami rossz volt, hogy kijavítsd, megtennéd? Talán.
5., Indulnál szépségversenyen? Nem.
6., Ha gazdag lennél, adományoznál? Mindenképp.
7., Jellemezd magad három szóval! Türelmetlen, őrült, szókimondó
8., Szoktál sorozatot nézni? Nem, inkább filmeket nézek.
9., Kedvenc színész/színésznő? Színész: Andrew Garfield Színésznő: Anne Hathaway, Alice Englert
10., Kedvenc banda? BTR
11., Kedvenc zeneszám? Jelenleg a Can't Hold Us :)


Még valami... Jelentkeztem  ~Cherry~ versenyére! :)

4 megjegyzés:

  1. Akkor johet egy kovi resz!!! :DD
    MErt mar nagyon varom! ^^

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Szia RusherForever . Nagyon tetszik amit csinálsz. Nekem is van egy blogom, itt a címe ha érdekel: btrlovestorywithme. Amúgy , hogy lehet ilyen díjakat nyerni?? Létszi gyorsan folytasd a történetet. Köszi.

      Törlés
  3. Nagyon nagyon köszönöm a díjat! <33

    VálaszTörlés