2014. február 14., péntek

32. rész Over

32. rész Over



-Logan! -a szemeim megteltek könnyekkel. -Ne...
Kábultan felálltam és pár méternyire húzódtam az ágyától. Másodpercekig bámultam rá, miközben hagytam, hogy a könnyek lefolyjanak az arcomon.
Lassan hátráltam, de úgy éreztem mintha a lábaim ólomból lennének. Feltéptem az ajtót és kiléptem a kórház folyosójára. A többiek szinte egyszerre kapták el a fejüket. Kendall felpattant és átölelte a vállamat.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Hívjatok egy orvost! -suttogtam.
A térdem remegett, émelyegtem és majd' szétrobbant a fejem. A lábam nem tartott meg többé, összeestem. Erős karok fogtak át hátulról. Kendall. Óvatosan leültetett az egyik székre, majd mellém telepedett. Közben Carlos elrohant orvosért. James leült a másik oldalamra, és rám nézett.
-Mi történt? -kérdezte halkan.
Nem mertem a szemébe nézni, tudtam, hogy örökre meggyűlölne, ha tudná, hogy mit tettem. Én is gyűlöltem magam. Lassan megráztam a fejem, és a vállába temettem az arcom.
Orvosok rohangáltak a folyosón, legtöbbjük Logan kórtermébe ment be. Bele se mertem gondolni, mi lesz ha elvesztem. Soha nem fogom megbocsájtani magamnak. Könnyek gördültek végig az arcomon, és az ölembe nyugvó kezemre potyogtak.
-Hé, ne sírj! Logan nem adja fel ilyen könnyen. Minden rendben lesz. -mondta James, majd megtörölte az arcom. Muszáj volt elmondanom neki.
-James, nem tudod mi történt. Én...én öltem meg.
-Micsoda?
-Nagyon jól tudtam, hogy instabil az állapota és nem szabad felzaklatni, mégis megcsókoltam. Tisztában voltam vele, mégis megtettem. Szörnyű ember vagyok! -kezdtem el megint zokogni.
-Nem vagy az. -mondta halkan.
Az állát megtámasztotta a fejem búbján, és lassan ringatózni kezdett velem, hogy megnyugtasson. Mélyen beszívtam az illatát, és próbáltam lehiggadni.
Kendall a folyosón járkált fel-alá és csak néha-néha állt meg egy pillanatra, Carlos és Petra pedig halkan beszélgettek. Mindenki ideges volt, de csak egy dolgot tehettünk: vártunk.


Nem tudom mennyi idő telhetett el, de mikor Paul, a fiúk menedzsere megérkezett, már alkonyodott. Hangos léptekkel sietett felénk a folyosón. Átizzadt ingével és pulykavörös fejével nem volt a legszebb látvány. James elmondta neki a történteket.
-Hogy mit csináltál?! -förmedt rám hirtelen.
-Ne kiabálj vele Paul! -figyelmeztette Carlos a férfit.
Paulnak kiszámíthatatlan hangulatváltozásai vannak, így nem volt meglepő, hogy egyszerre nyugodt lett.
-Igazad van. Ne haragudj -próbált barátságosnak tűnni, de a szemében láttam a haragot.
Hebegtem valamit, de mire ki tudtam volna bökni valami értelmeset, már a pár méterrel odébb álló Kendallel társalgott.
Egyszer csak kinyílt Logan kórtermének az ajtaja, és sorra vonult ki az a sok ember aki bent volt. Az orvos megállt az ajtóban és egyenes belenézett a szemembe. Baj van, gondoltam. Felálltam és lassan odasétáltam.
-Megmondtam, hogy ne menjenek be hozzá -kezdte halkan. -De maga mit csinál? Csak azért sem hallgat rám, és kockára teszi a barátja életét.
Újra a sírás határán álltam, mikor Carlos a vállamra tette a kezét.
-Megmondaná végre, hogy' van Logan?
-Sajnálom....nem tudtuk megmenteni az életét.
Hirtelen úgy éreztem magam, mintha teljes erőből mellkason vágtak volna. Nem kaptam levegőt, és újra rám tört a sírógörcs. Hátamat a falnak vettettem, és lecsúsztam a földre.
Hallottam, ahogy Paul az iratait kezdi lapozgatni idegesen.
-A francba! Mi lesz a bandával? Le kell mondanom a pénteki interjút, de lehet, hogy a....
-Fogd már be! -förmedt rá James. -Kit érdekel, mi lesz a hülye üzleteddel?
-Nem fogom be James. -nézett fel a férfi. -Én is nagyon sajnálom, ami Logannal történt, de van fogalmad róla, hogy mekkora csúszást jelent ez a programunkban?
-Dehogy sajnálod, téged csak a pénz érdekel -csóválta a fejét James. -De tudod mit? Ki vagy rúgva Paul.
Paul felkapta a fejét, és savanyúan felkacagott.
-Nem rúghatsz ki, szerződésünk van!
-Tűnj el innen! -sziszegte Carlos.
-Rendben elmegyek, de úgyis tudjátok, hogy ezt nem hagyom annyiban.
Motyogott még valamit kifelé menet, de azt már nem értettem.
Fogalmam sincs meddig zokoghattam a kórház padlóján, de egyszer csak arra eszméltem fel, hogy valaki felemel, és a karjai közt visz a kijárat felé. Ismerős illata volt, de nem vettem a fáradtságot, hogy kinyissam a szemem, és megnézzem.
A kocsiban hazafelé mindenki teljes csendben volt. Carlos vezetett, Petra pedig mellette, az anyósülésen ült. Kendall tőlem balra, az arcát a kezébe temetve halkan zokogott, James folyamatosan engem nézett és a kezét végig a combomon nyugtatta. Én csak bámultam kifelé az ablakon, és néztem az elsuhanó tájat.
Mikor megérkeztünk a házhoz, én voltam az első aki kiszáll a kocsiból. Pár másodperc múlva már a lépcsőn szaladtam felfelé Jamesszel a nyomomban. Kivágtam a szobám ajtaját és levetettem magam az ágyra. Eddig bírtam. Újra bőgtem.  A bátyám leült az ágy sarkára és a hátamat kezdte simogatni.
-James kérlek hagyj magamra! Egyedül szeretnék lenni.
-Nem hiszem, hogy ez...
-Kérlek! -vágtam közbe.
-Rendben.
Felállt és halkan kiment. Amint becsukódott az ajtó, olyan keserves zokogás tört rám, mint eddig még soha.
Egyetlen gondolat. Egyetlen mondat lebegett a szemem előtt, és be akart férkőzni az elmémbe. Próbáltam másra figyelni, az óra ütemes ketyegésére, a madarak csicsergésére. De csak Loganre tudtam gondolni. A sok szép pillanatra, amit együtt töltöttünk. Amikor megcsókolt, amikor rám mosolygott...
Még jobban sírtam. A vállam folyamatosan rázkódott, a mellkasom pedig majd' kiszakadt a helyéről.
Mit meg nem adnék, hogy még egyszer láthassam és elmondhassam neki, hogy mennyire szeretem, és hogy szükségem van rá.
Amint lankadt a figyelmem, egy gondolat, egy mondat szivárgott be az elmémbe, és beitta magát az agyam legkisebb zugaiba is.
Logan nincs többé.



42 megjegyzés:

  1. ... most erre mit tudja kommentálni??? Ajjjjjjj.... miééééért? :'( Logan elveszítésén kívül nagyon jó volt újra olvasni az irományodat, meg tetszett is! :(( De Logaaan... ahh... mihamarabb kell a következő rész :O♥

    VálaszTörlés
  2. Szegény Loggie.... Am örülök hogy újra olvashatunk! Imádom a blogod! Sieeeesss a kövivel!!!!! De nagyon!!!!

    VálaszTörlés
  3. Mond hogy egy csoda során Logan viszatért az élök közé..amugy igy örülök hogy viszatértél és kérlek sies a kövivel

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupi de miért halt meg. Na de attól még jó. Nagyon siess a kövivel. ♥

    VálaszTörlés
  5. Logan...ezt nem írom le! Végig bőgtem ezt a részt! Viszont nagyon jó lett. És az is nagyon jó, hogy megint írtál!! :)))) PLS gyorsan hozd a következő részt mert nem bírok megint hónapokat várni!! xo

    VálaszTörlés
  6. ahjjj.... imádom ahogy írsz, és örülök, hogy visszatértél a bloghoz, de a rész viszont eléggé elszomorított:c de mindenesetre várom a következő részt!<3

    VálaszTörlés
  7. de jó végre újra olvasni ezt a blogcsodát!Ez a rész viszont nagyon elszomorított.....azt hittem soha nem hagyom abba a sírást.......ez a rész...teljesen kiváltotta belőlem a katarzis érzését...... :'(((( ugye visszajön Logan????? Nagyon várom a kövit <3 egyébként egy újabb fantasztikus rész ^-^

    VálaszTörlés
  8. Először is: Wááá...Juppiiiiii. Nagyon örülök a résznek.
    Másodszor is: MIÉRT?!?!?! Logan nem halhat meg!!! Megőrültél te lány, itt abbahagyni?! Nagyon jó lett a rész és komolyan mondom most aztán felcsigáztál!!! Imádon! XD

    VálaszTörlés
  9. WWWáááááá!! szuper volt:D üdv újra itt ;) hozd a kövit várunk! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jóóóóóó volt.:) Nekem van egy sejtésem, hogy mért Over a címe és hogy mi lesz a következő címe.:DD de lehet, hogy rosszul gondolom.:DD na szóval nagyon jó volt.:)siess a kövivel.♥

    VálaszTörlés
  11. nagyon várom az új részt!!!! siess vele PLS!!! nagyon kircsi rész lett. :) :D <3 :3

    VálaszTörlés
  12. szuper lett ez a rész mind mindig ♥ imádom , siess a kövivel :3 és ha van egy kis időd akkor nézz be hozzám van egy kis meglepim számodra :D http://thedecisionoflife2.blogspot.ro/2014/03/dij.html

    VálaszTörlés
  13. szia:) nagyon jó a blogod! nézz be hozzám, díjat kaptál! ;)
    http://meandthworld.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  14. Szia! Ez egy nagyon jó blog, de nem lehetne hogy valami csoda folytán Logan újra éled? Kérlek!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon izgalmasan írsz le mindent, és alig várom a kövi részt! De viszont kár, hogy Logan meghalt :( Éleszd újra!!!! Lécci!

    VálaszTörlés
  16. Szió :)

    Nézz be hozzám, meglepi vár :))))

    xoxo,
    Kat T

    VálaszTörlés
  17. Khm :3 -- http://sophia-hendersons-story.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
  18. Szia! Én Lia vagyok és én is blogolok, divat, kultúra és minden egyéb témákban. Nagyon tetszett a blogod tematikája és dizájnja. Ha gondolod nézz be hozzám és komizz, vagy ha úgy tetszik iratkozz fel :)

    http://szepsegpotty.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/szepsegpotty
    http://instagram.com/livi20

    VálaszTörlés
  19. Szia! Díjat kaptál!
    http://my-life-love-firend.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  20. Ugye ez nem az utolsó rész volt?! Csak félek mert a címe: Over. Valaki feleljen a kérdésemre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  21. VALAKI LEGYEN OLY SZÍVES ÉS ÍRJA LE NEKEM HOGY A NYOMTALANUL-BAN HÁNYADIK ÉVADBAN ÉS HÁNYADIK RÉSZBEN JÁTSZIK KENDALL SCHMIDT!!!
    NEKEM AZ IS JÓ HA VALAKI MEGKERESI A SOROZATBARÁTON!!! NAGYON SÜRGŐS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Már meg is néztem! :))))))))))))))))))))

      Törlés
  22. Kedves szerkesztő! Az oldalamon blogversenyt tartok. Jelentkezz te is!
    http://amourparis13design.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  23. Hello meglepi nálam, itt: http://big-time-rush-love-story-with-dreams.blogspot.hu/ ;)

    VálaszTörlés
  24. Sziaaa nyomon követtem a blogodat végig csak eddig nem írtam komit :) nagyon jó várom a kövi részt <3 ja és meglepi nálam :) http://imwithoutatwin.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  25. wáááááá miééééért miéééért, miért kellett meghalnia annak a szerencsétlen gyereknek? Nem, nem lehet itt abba hagyni, nem birom már, látni akarom a következő részt!!!! ˇ^ˇ nem, nem nem vagyok képes felfogni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is teljesen így érzem magam! :((((((((((((((((((((((((((((((((

      Törlés
  26. KÖVETKEZŐŐŐ RÉSZT!!!! :) LOGANNAK MIÉRT KELLETT MEGHALNI? KÉRLEK HOZD VISSZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÍGY NEM IS LESZ TELJES A KÉP!!!!!!:(((((((((( (egyébként a blogod a legjobb amit valaha olvastam, teljesen belemerültem! lehet hogy én is csinálok egy hasonlót! nagy kedvet adtál :) )

    VálaszTörlés
  27. Mikor jön a kövi rész?Már hónapok óta várom :'(

    VálaszTörlés
  28. EZT NEM HISZEM EL! Már hónapok óta várjuk az új részt, de semmi jel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PEDIG MOST ISKOLA SINCS! CSAK NEM ELHALÁLOZOTT AZ ILLETŐ AKI A TÖRTÉNETEKET ÍRJA?! UGYE NEM?! (Idegesítő hogy egy hozzzászólásra sem ír választ!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy szerintem végleg befejezte a blogot mert semmire nem válaszol.Kár mert jó volt ez a sztori...ha még is ad valami életjelet várom a folytatást :/

      Törlés
  29. most nagyon sirok Logan miatt. remélem visszajön. :'( :'( :'( :'(

    VálaszTörlés
  30. Szioka!
    Nagyon tetszik a blogod,már régóta olvasom és,ha szomorú vagyok mindig visszaolvasom.... Szeretném megkérdezni,hogy szeretnél-e lenni az író társam ebben a blogomban?: http://hope-and-btr.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  31. Szia! Nagyon jó a blogod nagyon tetszik még a 32.részen el is elbőgtem magam miközben olvastam! Várom a következő részt mert már kíváncsi vagyok rá hogy akkor mi is van Logannal! Várom a kövi részt.

    VálaszTörlés
  32. neee! ugye ez nem az utolsó rész?! egy ilyen résszel nem lehet befejezni ez túl szomorú! kérlek írj még!

    VálaszTörlés
  33. dehát ez nem a vége!! még annyi problémát meg kell oldani és Logannak sem szabad meghalnia! mi lesz Annával? miblesz Petrával és Carlossal? mi van James-szel? mi lesz Kendall-el? de ami a legjobban érdekel: Logan! neki élnie kell! nélküle nincs btr! ezt nem lehet így befejezni!!

    VálaszTörlés
  34. Istenem, nagyon jol irsz! Tudom, hogy ez nagyon nyomij hamgzik meg minden de majdnem elsirtam magam. Nqgyon jol ki tudsz valtani erzelmeket az emberekbol az irasaiddal! Csak igy tovabb!!

    VálaszTörlés
  35. Nem szoktam meghatódni,de most könnyek gyűltek a szemembe érdekes módon nem a megható részeknél.3 napja olvasom a blogodat és kijelenthetem,hogy te vagy a világ legjobb bloggere.És Logan nem mehet el örökre vissza kell őt hozni az életbe.
    Rég nem voltam ilyen szomorú mindig rihegi-röhögi vagyok.
    De ttől függetlenül imádtam ezt a részt.

    VálaszTörlés
  36. Ugye nem ez volt az utso rész????
    Kérlek mondjátok hogy nem!!!!!!!!AZ EGÉSZET VÉGIGBŐGTEM:(((((((((((
    LESZ MÉG KÖVI?
    LÉGYSZI HOZZÁTOK VISSZA LOGENT!!!!!!!!!!!
    PLS

    VálaszTörlés